2008年12月9日 星期二

蛇皇蛇唔足

2008年12月9日天寒地凍,放工之後一支箭咁坐車出去太子,因為行山隊攪咗個 (蛇宴聯歡聚餐),而今日ge氣溫約17度左右,真係凍凍地三蛇肥,不過就要佰四蚊一位,但係就有獎抽,本來一心諗住今年一定要噗返個糯米飯 (因為年年都飽得滯食唔落),誰不知食到一半ge時候,我隻寵物收到個緊急電話,發生咗小小ge私人事務要處理,眼見只餘15分鐘就要離開,但係仲有5樣餸未黎,獎又未抽完,莫非.............,不過唔知點解,個廚房好似知我趕時間咁,嗱嗱淋咁出晒d餸出黎,就連個糯米飯都比我有機會食埋先走,而抽獎亦喺我離開之前抽完..........當然一份獎都唔中啦,以往食飽之後都會同d山友吹吹水,結果今次我地個圍d人都仲未食完,我同寵物就連聲要講...........唔好意思、唔好意思咁先行離開去處理一d私人事務,不過好彩我已經報咗下個月ge另外一餐蛇宴,一於下次先再黎食餐勁ge。

(1)

(2)  個個開開心心等開餐。
(3)
(4) 法國鴨胸拼紮踹。
(5) 太史五蛇羹兩大窩。
(6) 鮮野菌珍珠丸。
(7) 杞子滋補廣州水魚。
(8) 花旗參竹絲雞炖五蛇。
(9) 蛇汁菜膽雞。
(10) 雙冬枝竹羊腩煲 & 新界靚油菜。
(11) 生炒羊城腊味糯米飯。
(12) 幾熱鬧。
(13) 豐富獎品。
(14) 頭獎禮物由豬腸粉贊助送出 【右一】。

~~~~~~~~~~ 完 ~~~~~~~~~~





沒有留言:

張貼留言